之前在星光就對他很有興趣,消失一段時間後,他終於又出現啦!而且是新專輯唷~i_0459.gif


首波主打Sorry that I loved you,是倪安東自己填詞的。
很好聽!唱得好深情阿 2892.gif
(不過故事是在說男生變心了嗎?真是個不討喜的故事…= " = )
MV也拍得很帥!看那擰得出水的深情眼神 48cba5b3cfd48.gif 。(快看!)


他雖然是外國人(中美混血),卻沒有一般外國人給人壞壞愛玩的感覺,但又還是有外國人熱情可愛的一面,多吸引人阿!
有看過他在星光的樣子就知道,他渾厚的嗓音不管唱中文還英文都很好聽噢!

期待他的專輯。2870.gif


1190904788.gif


Sorry That I Loved You

中譯:陶晶瑩
詞:倪安東Anthony Neely 、Skot Suyama
曲:Skot Suyama



Sorry that I loved you
對不起 我愛過妳

For all of the times that I tried for your smile
曾經我總是試著討妳歡心
For making you think that I was worth the while
好讓妳認為我就是真命天子
So your love love love love love would be mine
那麼我就能贏得妳的愛

For sending you flowers and holding your hand
送妳鮮花牽妳的手
That no one was there to take a stand
沒有人阻止我們
But then love love love made us blind
但是愛情終究讓我們盲目

And I'm so sorry that I hurt you
對不起我傷害了妳
Sorry that I fell through
對不起我搞砸了
Sorry I was falling in love with you
對不起我愛上了妳
I'm sorry that it came true but sorry doesn't turn back time
很抱歉它發生了 但道歉也不能讓時光倒流
For all that I have done to you
所有我對妳做的事
I wish that I could make it right
我希望可以補償
So sorry that I loved you
對不起我曾經那樣愛妳
Sorry that I needed you
對不起我曾經那麼地需要妳
Sorry that I held you tight
對不起我曾緊緊擁著妳


And I'm so sorry for...
而且我還要道歉的是
Making you love me and saying goodbye
讓妳愛上我卻必須說再見
For being the one that taught you how to cry
還有我居然教會了妳什麼是哭泣
It was love love love and it passed us by
愛情真的來過 但它又悄悄溜走


For giving you every thing that you dreamed
很抱歉我曾給妳夢想的一切
For taking it back when I fled the scene
卻又在我逃離後全部拿走
Sorry love, for wasting your time
抱歉 我的愛 因為我浪費了妳的青春

And I'm so sorry that I hurt you
對不起我傷害了妳
Sorry that I fell through
對不起我搞砸了
Sorry I was falling in love with you
對不起我愛上了妳
I'm sorry that it came true but sorry doesn't turn back time
很抱歉惡夢成真但再多的道歉也改變不了什麼
For all that I have done to you
所有我對妳做的事
I wish that I could make it right
我希望可以補償
So sorry that I loved you
對不起我曾經那樣愛妳
Sorry that I needed you
對不起我曾經那麼地需要妳
Sorry that I held you tight
對不起我曾緊緊擁著妳


An apology now after all of this time
經過了這麼久
Won't make any difference tonight
一句抱歉並不能改變什麼
But I'm hoping "im sorry" will open your mind
但我真心希望 這句抱歉能打開妳的心房
To love love love love in your life
好讓妳在未來還能繼續去愛





arrow
arrow
    全站熱搜

    桑妮♥ 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()